.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره مندی ۴۰۰ خانوار روستایی مازندران و گلستان از اینترنت پرسرعت
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از بهره مندی ۴۰۰ خانوار روستایی مازندران و گلستان از اینترنت پرسرعت همراه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل اعزی از آغاز عملیات اجرایی سایت ایرانسل در روستای یانه سر شهرستان بهشهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سایت ۹ روستا در استان‌های مازندران و گلستان از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند می‌شوند.

او می‌گوید: پیرو مصوبات سفر استاندار مازندران به شهرستان گلوگاه این سایت جهت دسترسی به خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برای ۲ روستای شهرستان بهشهر، ۴ روستای شهرستان گلوگاه در مازندران و ۲ روستای شهرستان کردکوی در استان گلستان راه اندازی می‌شود.

به گفته اعزی روستا‌های بارکلا، دهی، لتکومه، ویوا، کلکت، یانه سرو عبدالهی استان مازندران و روستا‌های کنداب و رادکان استان گلستان با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ خانوار از محل پروژه USO با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان، توسط این سایت به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

هدف از اجرای به موقع پروژه‌های ارتباطی، ایجاد دسترسی همگانی به ویژه در مناطق روستایی کمتر برخوردار به کیفیت مناسب صوت و اینترنت می‌باشد که به زودی با همکاری اپراتور‌ها و مخابرات استان در بیشتر نقاط استان تحقق می‌یابد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.